Słodycze reklamowe z nadrukiem w marketingu wytwórni filmowych

Słodycze reklamowe
Słodycze reklamowe

Obecnie trudno wskazać przedsiębiorstwo, które nie musiałoby się reklamować, a mimo to pozyskiwało wciąż nowych klientów. Poza nielicznymi wyjątkami, większość firm musi promować swoją markę i ofertę. Bez tego nie można rozwijać się, a często także utrzymać się na rynku. Stąd też natężenie działań reklamowych. Jakie innowacyjne działania można wymyślić, aby przykuwać uwagę ludzi skuteczniej niż konkurencja? Np. dobrym pomysłem może być dystrybucja gadżetów reklamowych. Są to liczne i różnorodne przedmioty, których atrakcyjny wygląd przyciąga uwagę potencjalnych klientów. M. in. korzystają z tej taktyki wytwórnie filmowe. Są to duże firmy, które stać na reklamę na dużą skalę, stąd też dystrybuowane przez nie gadżety reklamowe są zwykle bardzo dobrze przygotowane i rozdawane bardzo wielu klientom.

Wytwórnie filmowe dystrybuują m. in. słodycze reklamowe z nadrukiem. Przed opisaniem procesu dystrybucji warto skupić się na samym nadruku – jest on umieszczany na gadżecie nie tylko ze względów reklamowych (przedstawia bowiem logo i nazwę firmy), ale także ze względu na walory wizualne. Jak wspomniano, atrakcyjny wygląd jest tym elementem, który przyciąga uwagę ludzi, jeśli chodzi o gadżety reklamowe. W przypadku słodyczy nie tylko wygląd się liczy, ważny jest też smak. Nie zmienia to faktu, że wygląd jest elementem, którego również nie można zaniedbać.

Jeśli chodzi o dystrybucję, słodycze reklamowe mogą być rozdawane w wielu miejscach, np. przechodniom na ulicach. Jest to metoda powszechnie stosowana w marketingu komercyjnym, a do rozdawania wybiera się takie miejsca jak centra miast, okolice głównych ulic i skrzyżowań w mieście, ale także okolice zabytków miejskich, parki, centra handlowe i wiele innych lokalizacji. Każdy obdarowany zainteresuje się z pewnością daną wytwórnią oraz jej filmami.

Ale słodycze reklamowe można rozdawać też w kinach. Dana wytwórnia musi porozumieć się w tym celu z kinem i połączyć wydatki i zyski z tego rodzaju kampanii reklamowych. Oczywiście zyski nie są tu najważniejsze, liczy się aspekt reklamowy. Ów aspekt także pozwala na podzielenie się korzyściami pomiędzy wytwórnię a kino. Wszak zarówno wytwórnia jak i kino zarabia na każdej emisji filmu.