Przeskocz do treści

Bukiety i koronki

Domowe porady

Ostatnie wpisy

  • Ciasteczka reklamowe w bajkowych kształtach
  • Herbata reklamowa granulowana – czym jest ten napój?
  • Kasa fiskalna dla mechanika wspiera reklamę
  • Krówki z nadrukiem producentów sprzętu AGD – dystrybucja
  • Pozycjonowanie stron internetowych sklepów odzieżowych

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • grudzień 2019
    • maj 2019
    • listopad 2018
    • listopad 2017
    • październik 2017
    • wrzesień 2017
    • sierpień 2016
    • czerwiec 2016
    • grudzień 2015
    • listopad 2015
    • lipiec 2015

    Kategorie

    • Drukarki fiskalne
    • Gadżety reklamowe
    • Internet
    • Kasy fiskalne
    • Kolektory danych
    • Odzież
    • Reklama

    Czemu gadżety reklamowe mają wpływ na wizerunek firmy?

    Gadżety reklamowe
    Gadżety reklamowe

    Obecnie liczy się zdecydowanie najbardziej innowacyjność, jeśli chodzi o promowanie swojej działalności gospodarczej. Każdy doskonale wie, że standardowa forma reklamy nie robi na ludziach żadnego wrażenia. Reklam w telewizji, prasie, radiu czy na miejskich tablicach jest zwyczajnie za dużo i mamy ich serdecznie dość. W związku z tym warto zdecydować się na bardziej efektywną reklamę w postaci gadżetów firmowych. Niskobudżetowe, ale przydatne przedmioty tego typu, mogą zdziałać naprawdę wiele i przyczynić się do poprawy wizerunku firmy.To co Klienci lubią najbardziej to właśnie gadżety reklamowe. Niedrogie, drobne upominki posiadające firmowy logotyp są coraz częściej wykorzystywane w kampaniach reklamowych i to nie tylko tych największych firm, ale także małych, często o zasięgu lokalnym. Z gadżetami wiążą się bowiem bardzo duże korzyści, nie tylko dla samego klienta, ale także dla firmy. Produkty te mogą być rozdawane niejako bez zobowiązania. Obdarowany klient nie musi czuć się przez nie związany z firmą, ale jednocześnie „skazuje” się na częste myślenie o tej firmie. Dlaczego?

    Weźmy na przykład reklamową czapkę, którą osoba zakłada każdego dnia wychodząc z pracy. Mimowolnie widząc logo firmy na tej czapce pomyśli o nas i być może zachęci się tym samym do skorzystania z usług. Gadżety reklamowe tego typu oddziałują także na innych ludzi. Wracając do przykładu wspominanej już czapki mamy człowieka idącego w niej po ulicach. Po drodze mija go wiele osób, które przecież także będą zwracać uwagę na znajdujące się na tej czapce logo. Można to nazwać więc spokojnie reklamą mobilną, a znajdą się nawet takie osoby, które przyjdą do naszej firmy i nawet coś kupią tylko po to żeby dostać identyczną czapkę.

    Obecnie Gadżety Reklamowe można rozdawać w przeróżnych formach. Na przykład podczas kampanii promocyjny, przy zrobieniu zakupów na określoną kwotę, a nawet dawać je stałym Klientom, gdy na przykład bardzo często korzystają z naszych usług. Z pewnością zostanie to bardzo dobrze ocenione, oczywiście jeśli gadżety będą ładne i przydatne, a nasza reputacja i wizerunek na pewno dużo na tym zyskają.

    Opublikowano 17 lipca 20158 lipca 2015Autor marlenaKategorie Gadżety reklamoweTagi gadżety reklamowe, gadżety reklamowe dla klientów, gadżety reklamowe z logo, najlepsze gadżety reklamowe

    Nawigacja wpisu

    Poprzednie Poprzedni wpis: Agencja reklamowa w Warszawie
    Dalej Następny wpis: Drukarki fiskalne- usprawniają prace